Våra experter hjälper dig eftersöka "Kundpsykologi" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Kundpsykologi
Av Studentlitteratur AB
Bok- presentation: |
Kundpsykologi |
Författar- presentation: |
Studentlitteratur AB |
Utgåvor
Alla vet vi hur vi tänker och beter oss som kunder. Litteratur inom områden som marknadsföring, kundvård, kundundersökningar och liknande beskriver dock ofta kunden med en viss distans. Eftersom den egna erfarenheten kan vara begränsande vill författare av olika böcker i stället ge oss perspektiv på kunder i allmänhet.
Pierre Wanger instämmer i att en bok om kundpsykologi måste bygga på en blandning av forskning och praktisk erfarenhet av att hantera kunder. Samtidigt vill denna bok underlätta för läsaren att snabbt se kopplingar till sin egen personliga erfarenhet av att vara kund. Därför är boken skriven på ett lättläst, personligt och bitvis humoristiskt sätt.
Kundpsykologi beskriver betydelsen av kunders behov, beslutsfattande, oro, minne, uppfattningsförmåga, associationer och beteende. Den delen kompletteras med en mer specifik genomgång av hur kunder påverkas av reklam, nya produkter, butiksmiljöer, produktnamn och av försäljare.
Boken vänder sig i första hand till dig som ser en framtid som t.ex. marknadsförare, produktchef, marknadsundersökare, copywriter eller butikschef. Den vänder sig dock även till beteendevetare som vill kunna tillämpa sina kunskaper i kundorienterade sammanhang.
Bok: 192394
Anmäl textfel