
Våra experter hjälper dig eftersöka "Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra? : Slå hål på de vanligaste myterna om kommunikation och förändring" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra? : Slå hål på de vanligaste myterna om kommunikation och förändring
Av Peter Nilsson

Bok- presentation: |
Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra? : Slå hål på de vanligaste myterna om kommunikation och förändring |
Författar- presentation: |
Peter Nilsson |
![]() |
Allt vi gör kommunicerar någonting. Att hålla tyst kan ibland orsaka större skada än att uttrycka sin mening. Mycket kraft, tid och fokus läggs ofta på vad vi ska säga vid förändringsprocesser, medan mindre tid läggs på hur vi ska kommunicera. Trots mängder av teorier och kunskap i ämnet är det fortfarande svårt att få till en lyckad förändring. Med boken "Skärp dig! Hur svårt kan det vara att förändra?" vill författaren visa på vad framgångsrika personer och organisationer gör när de lyckas med sin förändring.
Enligt läsarna är det hög "igenkänningsfaktor" och författaren hjälper till att sätta fingret på vad det är som fungerar och inte fungerar i vår kommunikation med många goda exempel från både organisation och privatliv.
I boken återfinns även filmlänkar för att läsaren lättare ska kunna förstå innehållet.
Utgåvor
Bok: 202452
Anmäl textfel