Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Söker du efter "I en förvandlad stad / Lättläst" av Per Anders Fogelström? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Information från förlaget
I en förvandlad stad / Lättläst
Av Per Anders Fogelström
Bok- presentation: |
I en förvandlad stad / Lättläst |
Författar- presentation: |
Per Anders Fogelström |
Illustratör: | Kalle Berggren |
Nya tider har kommit.
På gatorna rullar allt fler bilar.
I lägenheterna finns både toalett och dusch.
Men arbetslösheten blir värre
och det stora världskriget närmar sig.
Detta är den sista lättlästa bearbetningen av Fogelströms böcker om Stockholm förr i tiden.
Utgåvor
Storpocket
Förlag: LL-förlaget
Lagerstatus: Definitivt slut
Nya tider har kommit.
På gatorna rullar allt fler bilar.
I lägenheterna finns både toalett och dusch.
Men arbetslösheten blir värre
och det stora världskriget närmar sig.
Utgivningsdatum: 19990825
9789189042605
Bok: 168542
Anmäl textfel