
Våra experter hjälper dig eftersöka "barn@com - att växa upp i det nya mediasamhället" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

barn@com - att växa upp i det nya mediasamhället
Av Patrik Hernwall

Bok- presentation: |
barn@com - att växa upp i det nya mediasamhället |
Författar- presentation: |
Patrik Hernwall |
![]() |
Utgåvor
Vad betyder det att växa upp i en tid där det är lika naturligt att chatta som att träffas ansikte mot ansikte? Hur påverkas barns självuppfattning och villkor av att agera på Internets sociala arenor?
I boken flätas barns berättelser om sin egen tid och sitt eget bruk av datorer samman med teoretiska reflektioner. Boken ger en fördjupad förståelse både för barns villkor och för de snabba förändringar som sker i ett postmodernt informationssamhälle. Skolans utmaning ligger i att utveckla pedagogiken och finna relevanta användningsområden för informations- och kommunikationstekniken.
Författarpresentation
Patrik Hernwall är lektor och forskare vid utbildningsprogrammet Multimedia pedagogikteknik, vid Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet. Han har erfarenheter från utvecklingsprojekt i skolmiljö där tekniken varit en central beståndsdel.
Bok: 147722
Anmäl textfel