Våra experter hjälper dig eftersöka "Söt reklam och feta ungar" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Söt reklam och feta ungar
Av Norstedts Juridik AB
Bok- presentation: |
Söt reklam och feta ungar |
Författar- presentation: |
Norstedts Juridik AB |
Finns det ett samband mellan den ökande reklamen och den ökande konsumtionen? Utnyttjar barnen sin tjatmakt för att få föräldrarna att köpa mer av de ohälsosamma livsmedlen?
För första gången har nu en kartläggning gjorts av dessa typer av reklam i Sverige.
Rapporten visar på mätmetoder som kan användas för att kartlägga reklamens omfattning. Måste vi införa lagar som begränsar dessa typer av reklam för att skydda barnen? Eller kan vi med olika överenskommelser och rekommendationer få livsmedels- och reklambranscherna att ta sina delar av ansvaret för barnens hälsa?
Utgåvor
Finns det ett samband mellan den ökande reklamen och den ökande konsumtionen? Utnyttjar barnen sin tjatmakt för att få föräldrarna att köpa mer av de ohälsosamma livsmedlen?
För första gången har nu en kartläggning gjorts av dessa typer av reklam i Sverige.
Bok: 177230
Anmäl textfel