Våra experter hjälper dig eftersöka "Marknadsföring i nya media - marknadsföring i kubik" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Marknadsföring i nya media - marknadsföring i kubik
Av Micael Dahlen
Bok- presentation: |
Marknadsföring i nya media - marknadsföring i kubik |
Författar- presentation: |
Micael Dahlen |
Den här boken förser dig inte bara med nya kunskaper, utan lär också ut ett nytt sätt att tänka. Det bygger på en förståelse av hur vi människor fungerar och på ett tänkande i termer av likheter och olikheter, för att åstadkomma naturligare, smartare och mer marknadsföring - marknadsföring i kubik.
Läs mer
Marknadsföring i nya media utgår från människan i det nya medielandskapet. Den beskriver hur olika köp-processer ser ut och därefter hur budskap och mediaval ska anpassas efter dessa och efter olika varors och tjänsters karaktär och status. Hur skiljer sig t ex marknadsföring på Internet av en högengagemangs-produkt som en bil från den av en lågengagemangs-produkt som choklad? Och hur ska man hantera olika varumärken?
Författaren går igenom alla möjligheter till marknadsföring på nätet och visar på vad som lämpar sig bäst för vilken vara eller tjänst, och till vilken kund. Även effektiva sätt att arbeta med mejl och mobiltelefon presenteras.
Boken bygger på gedigen forskning och sammanfogar teori och kunskap med konkreta exempel och hand-fasta råd. När du lägger den ifrån dig kommer du se på marknadsföring med nya ögon och besitta kunskaper som går att omsätta i handling. Bokens tankesätt möjliggör nyskapande marknadsföring i både nya och traditionella media.
Micael Dahlén är expert på nya media. Han är doktor i och utbildningsansvarig för marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm.
Utgåvor
Den här boken förser dig inte bara med nya kunskaper, utan lär också ut ett nytt sätt att tänka. Det bygger på en förståelse av hur vi människor fungerar och på ett tänkande i termer av likheter och olikheter, för att åstadkomma naturligare, smartare och mer marknadsföring - marknadsföring i kubik.
Bok: 116019
Anmäl textfel