Våra experter hjälper dig eftersöka "Sociala medier - en introduktion" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Sociala medier - en introduktion
Av Mattias Boström
Bok- presentation: |
Sociala medier - en introduktion |
Författar- presentation: |
Mattias Boström |
Utgåvor
Allt fler människor använder sig av sociala medier för att kommunicera. Tre miljoner svenskar har konton på Facebook, det finns flera hundratusen svenska bloggar och de digitala sätten att samtala, inhämta information och påverka blir hela tiden fler och bättre. För företag och organisationer innebär detta en mängd nya vägar inom marknadsföring.
Den här boken är en inspirationskälla för dig som vill använda sociala medier, just i syfte att marknadsföra och påverka.
Vilka sociala medier är intressanta att verka inom?
Vad behövs för att få ut maximal nytta av sociala medier, så att de inte bara blir tidstjuvar?
Hur kan man nå framgång genom att skapa en personlig närvaro på nätet?
MATTIAS BOSTRÖM arbetar till vardags på Piratförlaget och berättar ur egen erfarenhet hur man kan använda sociala medier för att bygga nätverk, skapa förtroende och nå ut utan att det behöver kosta någonting.
Bok: 145568
Anmäl textfel