Våra experter hjälper dig eftersöka "Att sänka ett varumärke - Sanningen bakom 50 av de största flopparna" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Att sänka ett varumärke - Sanningen bakom 50 av de största flopparna
Av Matt Haig
Bok- presentation: |
Att sänka ett varumärke - Sanningen bakom 50 av de största flopparna |
Författar- presentation: |
Matt Haig |
I den här boken avslöjas sanningen bakom 50 av de största affärsflopparna någonsin. Som en Titanic seglar somliga varumärken stolt ut på marknaden bara för att hastigt försvinna utan ett spår. Varför?
Läs mer
Efter att ha läst om Harley Davidsons snedtramp i parfymbranschen förstår man vad som gick snett. I andra fall är det svårare att se, men författaren visar att det alltid finns en anledning. Läs de fascinerande historierna om företagen i varumärkenas "Hall of Shame". Låt dig förundras över andras misstag, och le gärna - men ta författarens råd på allvar. Lär dig att undvika de vanligaste fallgroparna och du ökar livslängden på ditt varumärke.
Om författarna
Matt Haig, tidigare journalist, är konsult inom marknadsföring/branding och populär föredragshållare och kolumnist. Har tidigare skrivit flera böcker.
Översättning: Karin Ashing
Utgåvor
I den här boken avslöjas sanningen bakom 50 av de största affärsflopparna någonsin. Som en Titanic seglar somliga varumärken stolt ut på marknaden bara för att hastigt försvinna utan ett spår. Varför?
Bok: 116366
Anmäl textfel