Våra experter hjälper dig eftersöka "Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna
Av Matt Haig
Bok- presentation: |
Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna |
Författar- presentation: |
Matt Haig |
I den här boken avslöjas hemligheten bakom 50 av de största affärssuccéerna någonsin. Men syftet är inte att servera ett framgångsrecept, utan att ge kunskap, idéer och inspiration.
Läs mer
Eftersom alla varumärken är olika är det inte helt enkelt att identifiera gemensamma framgångsfaktorer. Och med tanke på att branding går ut på att skapa en unik identitet blir det absurt att söka efter en enkel vinnarformel. Författaren bjuder oss istället på en fascinerande rundtur i varumärkenas "Hall of Fame". Från Nike till Harry Potter och Absolut Vodka, med unika insikter i hur man kan lyfta ett varumärke och segla ifrån konkurrenterna.
Om författarna
Matt Haig, tidigare journalist, är konsult inom marknadsföring/branding och populär föredragshållare och kolumnist. Har tidigare skrivit flera böcker.
Översättning: Karin Ashing
Utgåvor
I den här boken avslöjas hemligheten bakom 50 av de största affärssuccéerna någonsin. Men syftet är inte att servera ett framgångsrecept, utan att ge kunskap, idéer och inspiration.
Bok: 116365
Anmäl textfel