
Våra experter hjälper dig eftersöka "Kundrelationen Faktabok" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Kundrelationen Faktabok
Av Anders Pihlsgård, Mats Erasmie

Bok- presentation: |
Kundrelationen Faktabok |
Författar- presentation: |
Anders Pihlsgård |
![]() |
Vill du utvecklas i din säljroll? Söker du handfast hjälp för att nå uppsatta mål? Framgång skapas säkrast genom ett kundsamarbete präglat av kunnande, omtanke och öppenhet. Stora krav ställs på din förmåga att lyssna och kommunicera. Du ska inte enbart kunna etablera kontakt och analysera problem, utan även ta fram lösningar baserade på de behov kunden verkligen har.
Läs mer
Vill du utvecklas i din säljroll? Söker du handfast hjälp för att nå uppsatta mål? Framgång skapas säkrast genom ett kundsamarbete präglat av kunnande, omtanke och öppenhet. Stora krav ställs på din förmåga att lyssna och kommunicera. Du ska inte enbart kunna etablera kontakt och analysera problem, utan även ta fram lösningar baserade på de behov kunden verkligen har.
Kundrelationen - en handbok i personlig försäljning hjälper dig på vägen - konkret och metodiskt. Den innehåller aktuell teori, checklistor och rikligt med praktiska exempel, och fungerar därför oavsett vilken bransch du arbetar i.
Boken är ett inspirerande utbildningsmaterial för självstudier, företagsinterna kurser och andra utbildningssammanhang.
Tänk & träna - säljövningar
Handboken kan kompletteras med övningsboken Tänk & träna, vars säljövningar med kommentarer och svar ger dig ytterligare insikt i ett av de mest spännande, men också krävande, yrken som finns.
Om författarna
Författare är Mats Erasmie och Anders Pihlsgård. Mats är VD för Sällma och har arbetat som säljare och marknadschef. Han har mångårig praktisk erfarenhet av säljutveckling och säljträning. Anders är företagskonsult och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i ett flertal utbildningsmaterial inom ekonomi och marknadsföring.
Utgåvor
Vill du utvecklas i din säljroll? Söker du handfast hjälp för att nå uppsatta mål? Framgång skapas säkrast genom ett kundsamarbete präglat av kunnande, omtanke och öppenhet. Stora krav ställs på din förmåga att lyssna och kommunicera. Du ska inte enbart kunna etablera kontakt och analysera problem, utan även ta fram lösningar baserade på de behov kunden verkligen har.
Bok: 115259
Anmäl textfel