Våra experter hjälper dig eftersöka "Sociala medier - en lathund : guide till Facebook, Linkedln, Twitter, bloggar med mera" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Sociala medier - en lathund : guide till Facebook, Linkedln, Twitter, bloggar med mera
Av Lena Carlsson
Bok- presentation: |
Sociala medier - en lathund : guide till Facebook, Linkedln, Twitter, bloggar med mera |
Författar- presentation: |
Lena Carlsson |
Det sägs att ungefär fyra miljoner svenskar finns på Facebook. Vi håller på att lära oss hur man ska vara social på internet, i det som brukar kallas för sociala medier. Men hur gör man och vad behöver man tänka på när man sätter igång?
Det här är en praktisk handbok i hur man använder sociala medier. Boken ger dig grunderna i de vanligaste tjänsterna och kräver inga förkunskaper. Steg för steg och med tydliga illustrationer beskrivs hur du skapar konton, skriver blogginlägg, hanterar sekretessinställningar och håller dig inom lagens
gränser.
Boken riktar sig till privatpersoner, organisationer och företag som vill komma igång med sociala medier. Inga förkunskaper krävs. Handboken kan med fördel användas som lärobok.
Författaren Lena Carlsson har utvecklat boken utifrån sina föreläsningar om sociala medier.
Frågor och diskussioner om till exempel privatliv, användningsområden, sekretess och praktisk nytta har inspirerat skrivandet av boken. 2009 skrev hon den första boken på svenska om marknadsföring och sociala medier "Marknadsföring och kommunikation i sociala medier".
Utgåvor
Hur funkar Facebook, hur twittrar man och vad är Tumblr?
Lär dig hantera de sociala medierna i praktiken! Det här är en enkel och praktisk handbok som ger dig grunderna i de vanligaste sociala medierna. Steg för steg och med tydliga illustrationer hjälper boken dig att skapa konton, publicera innehåll och hantera sekretessinställningar.
Sociala Medier – En Lathund riktar sig till personer, organisationer och företag som behöver praktisk och trygg vägledning för att komma igång med sociala medier. Boken är också mycket omtyckt som lärobok.
Bok: 126280
Anmäl textfel