Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Glansholms Bokhandel & Antikvariat

Våra experter hjälper dig eftersöka "Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben" - utan extra kostnad

Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.

Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.

Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.

Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.

Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Efterlys "Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben"

Din epostadress, vi hör av oss till dig!

Ditt mobiltelefonnr. För sms-kontakt.

Pristak. Pristaket påverkar inte priset på boken du erbjuds - däremot påverkar det hur sannolikt det är att vi kan hjälpa dig. Ett lågt satt pristak gör att vi står över ex från auktioner, samlare och professionella handlare, i regel tar det då flera månader längre tid att finna boken.

Önskemål om utgåva, skick, eller dina frågor.


 Information från förlaget 

Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben

Av Lena Carlsson

Bok-
presentation:
Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben
Författar-
presentation:
Lena Carlsson

Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?

Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. Varför ska kunden välja er produkt? Varför föredrar en barnfamilj en kommun framför en annan? Hur kan en myndighet attrahera nya medarbetare?

Traditionella varumärkesmetoder räcker inte längre nu när varumärket i hög grad skapas av och hos omgivningen. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik kan få stort genomslag och göra skada. Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation.

Boken presenterar en metod bestående av sex delar: Nuläge, Plattform, Strategi, Program, Förankring och Utvärdering. Tonvikten ligger på strategi och praktisk kommunikation i sociala medier.

Utgåvor

Häftad
Förlag: Kreafon
Lagerstatus: Definitivt slut

Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. En bra bil säljer inte sig själv, och allt går inte att sälja med mördande reklam. Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård.

Den yttersta konkurrensfördelen har blivit varumärket - men i det nya medielandskapet fungerar inte traditionella varumärkesmetoder.

Företag har inte längre ensam kontroll över sitt varumärke, och vad medarbetare och kunder säger är viktigare än någonsin. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik gör skada, och i sociala medier går det snabbt. Hur påverkar man detta?

Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för att hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation. Boken guidar dig igenom en metod bestående av sex delar.

Nominerad till Årets Marknadsföringsbok.

Om författaren:

Lena Carlsson (numera Lena Leigert) driver kommunikationsbyrån Kreafon och har arbetat med marknadsföring och kommunikation i mer än 15 år. Hon är en ofta anlitad föreläsare och rådgivare åt såväl företag som offentliga verksamheter. 2009 skrev Lena Sveriges första bok om sociala medier, Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier.

Utgivningsdatum: 20120120
9789197981705

E-Bok
Förlag: Kreafon
Lagerstatus: Definitivt slut
Utgivningsdatum: 20130211
9789197981736

Bok: 186849

Anmäl textfel

Sveriges ledande muminåterförsäljare
Sveriges största sortiment av muminmuggar, och ytterligare hundratals muminprodukter. Till muminavdelningen
Pocket 8 kr/styck
Alltid i Glansholms Antikvariat, fler än 2000 pocket, 8 kr/styck.
Visa listning
Inbundet 19 kr/styck
Alltid i Glansholms Antikvariat, fler än 2000 inbundna böcker, 19 kr/styck.
Visa listning
 

Boktoppen

Den sista grisen

av Horace Engdahl
Inbunden, Finns i lager, 271 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Oanade konsekvenser

av Elizabeth George
MP3 CD, Finns i lager, 280 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Blå stjärnan

av Jan Guillou
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr

Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän)

av Jonas Jonasson
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr
CD-skiva, Finns i lager, 352 kr
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Playground

av Lars Kepler
Storpocket, Finns i lager, 140 kr

STHLM DELETE

av Jens Lapidus
MP3 CD, Finns i lager, 280 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 78 kr
Litteraturmagazinet listar
Litteraturmagazinet listar

LitteraturMagazinet tipsar

Jack

av Christina Lindström
Inbunden, Finns i lager, 172 kr

Starkare än magi

av V. Florian
Häftad, Finns i lager, 109 kr

Fiskarmännen

av Chigozie Obioma
Pocket, Finns i lager, 69 kr

H som i hök

av Helen Macdonald
Inbunden, Finns i lager, 280 kr

Avd. för grubblerier

av Jenny Offill
Inbunden, Finns i lager, 262 kr
CD-skiva, Finns i lager, 367 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Tackla hatet

av Ordfront Förlag
Inbunden, Finns i lager, 271 kr

Pockettoppen

Avdelning 73

av Sofie Sarenbrant
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr
Pocket, Finns i lager, 78 kr

Järnblod

av Liza Marklund
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Öppnas i händelse av min död

av Liane Moriarty
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Falleri, fallera, falleralla

av Carin Gerhardsen
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Vårjakt i Rosengädda

av Emma Hamberg
Pocket, Finns i lager, 69 kr
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.2