Våra experter hjälper dig eftersöka "Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben
Av Lena Carlsson
Bok- presentation: |
Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben |
Författar- presentation: |
Lena Carlsson |
Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?
Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. Varför ska kunden välja er produkt? Varför föredrar en barnfamilj en kommun framför en annan? Hur kan en myndighet attrahera nya medarbetare?
Traditionella varumärkesmetoder räcker inte längre nu när varumärket i hög grad skapas av och hos omgivningen. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik kan få stort genomslag och göra skada. Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation.
Boken presenterar en metod bestående av sex delar: Nuläge, Plattform, Strategi, Program, Förankring och Utvärdering. Tonvikten ligger på strategi och praktisk kommunikation i sociala medier.
Utgåvor
Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. En bra bil säljer inte sig själv, och allt går inte att sälja med mördande reklam. Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård.
Den yttersta konkurrensfördelen har blivit varumärket - men i det nya medielandskapet fungerar inte traditionella varumärkesmetoder.
Företag har inte längre ensam kontroll över sitt varumärke, och vad medarbetare och kunder säger är viktigare än någonsin. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik gör skada, och i sociala medier går det snabbt. Hur påverkar man detta?
Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för att hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation. Boken guidar dig igenom en metod bestående av sex delar.
Nominerad till Årets Marknadsföringsbok.
Om författaren:
Lena Carlsson (numera Lena Leigert) driver kommunikationsbyrån Kreafon och har arbetat med marknadsföring och kommunikation i mer än 15 år. Hon är en ofta anlitad föreläsare och rådgivare åt såväl företag som offentliga verksamheter. 2009 skrev Lena Sveriges första bok om sociala medier, Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier.
Bok: 186849
Anmäl textfel