Våra experter hjälper dig eftersöka "Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i mästarklass" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i mästarklass
Av Kenth Åkerman
Bok- presentation: |
Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i mästarklass |
Författar- presentation: |
Kenth Åkerman |
Olika människor har olika behov. Samma sak gäller för kunder. Allt förmånga kunder möts av allt för dålig service, allt för ofta.
Läs mer
I den här boken presenteras en modell för hur man kan förbättra en organisations service. Det är en lättillgänglig och inspirerande handbok som innehåller många konkreta råd och exempel. De varvas med diskussionsfrågor och checklistor som direkt går att tillämpa i den egna verksamheten.
Några frågor som boken behandlar är:
Vad skiljer bra service från service i mästarklass?
Vad är kundkultur och hur ser den ut?
Vilka utmaningar finns i ditt företag?
Vad krävs av ledarskapet och av medarbetarna?
Hur skapar du kundpassion med rätt attityd?
Hur tar du hand om missnöje och klagomål?
Vanliga fallgropar
Boken lämpar sig för alla som vill få ökad insikt i vad service i mästarklass kan vara och hur man får nöjda kunder. Den vänder sig främst till alla yrkesverksamma - chefer och medarbetare - men passar också väl i utbildningar.
Om författarna
Kenth Åkerman har erfarenhet från flera servicenäringar, som till exempel rese-, restaurang- och bankbranschen. Han har även arbetat som projektledare och delägare i en reklambyrå. De senaste 5 åren har han arbetat som affärsutvecklare, konsult, coach och inspiratör i EffekTeam. Han är även författare till boken Kunden är ditt varumärke.
Utgåvor
Olika människor har olika behov. Samma sak gäller för kunder. Allt förmånga kunder möts av allt för dålig service, allt för ofta.
Bok: 128669
Anmäl textfel