Våra experter hjälper dig eftersöka "Övertyga på Internet, kokbok för digitala påverkare" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Övertyga på Internet, kokbok för digitala påverkare
Av Karin Bille, Mattias Malmnäs
Bok- presentation: |
Övertyga på Internet, kokbok för digitala påverkare |
Författar- presentation: |
Karin Bille |
En kokbok för digitala påverkare
Det här är en kokbok för dig som arbetar med digital påverkan. Med en mission att skapa kundrelationer som fungerar i digitala medier. Med hjälp av genvägarna
d v s allas våra biologiska reflexer, hjälper den dig undvika att fastna i "spännande" teknik och formexperiment. Forskning visar att din nätplats uppfattas som en individ av dina kunder, hur hanterar du det? Vad kan hjärnforskningen lära oss?
Boken går igenom hur du steg för steg leder en framgångsrik köpprocess och skapar preferenser och återbesök. Varje kapitel är indelat i en beskrivning av fenomenet/egenskapen och en handfast sammanfattning. Du får recept med listor på mer eller mindre enkla funktioner att lägga på nätplatsen samt tips på bra adresser att hämta inspiration från. Det här är en bok om grunderna för hur vi som människor väljer våra produkter och letar vår information. Om vad vi litar på och vad vi misstror. Om vad vi kan lära av den fysiska världen och överföra på t ex nätplatser. Hur bär du dig åt när du ställer mjölken längst in på en hemsida?
Vi hoppas kunna uppmuntra dig att se på din webbplats med nya friska ögon; våga experimentera, ta chanser och risker. Med de biologiska insikterna i bakfickan har du förutsättningar att göra mer av det som fungerar och undvika tekniskt avancerade omvägar och fallgropar.
Utgåvor
Bok: 137660
Anmäl textfel