
Våra experter hjälper dig eftersöka "In-Store Marketing" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

In-Store Marketing
Av Jens Nordfält

Bok- presentation: |
In-Store Marketing |
Författar- presentation: |
Jens Nordfält |
![]() |
Årets marknadsföringsbok
År 2007 skrev Jens Nordfält årets marknadsföringsbok Marknadsföring i Butik – nu släpper han en omarbetad och uppdaterad version – den här gången på engelska och redo för såväl den inhemska som den internationella detaljhandeln.
Samtliga kapitel är uppdaterade med det senaste om bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, dofter, musik, prisupplevelse mm. De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.
Boken innehåller dessutom helt nya avsnitt:
- Butiks-TV (digital signage).
- Butiksdemonstrationer.
- Påverkan av kundens beröring av produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila sinnet).
- Skyltfönster och trottoarskyltar.
- Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap).
- Butiken som media.
- Ursprungsmärkning och produktinformation.
- Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Utgåvor
In-Store Marketing /
Hur du ökar exponeringen och profileringen i butik och därmed säljer mer.
Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version
Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, dofter, musik, prisupplevelse mm.
De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.
Boken innehåller dessutom:
- Butiks-TV (digital signage).
- Butiksdemonstrationer.
- Påverkan av kundens beröring av produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila sinnet).
- Skyltfönster och trottoarskyltar.
- Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap).
- Butiken som media.
- Ursprungsmärkning och produktinformation.
- Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Bok: 181520
Anmäl textfel