![Glansholms Bokhandel & Antikvariat](/content/images/glansholms/photo1.jpg)
Våra experter hjälper dig eftersöka "Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
![](/content/images/admin_v2/add_btn.png)
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
Av Evert Gummesson
![](/content/images/downloads/evert-gummesson/many-to-many-marketing-fran-one-to-one-till-many-to-many-i-natverksekonomins-marknadsforing_150.jpg)
Bok- presentation: |
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring |
Författar- presentation: |
Evert Gummesson |
![]() |
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Recensioner
"Boken är inte bara instruktiv utan också underhållande och spännande. Fallberättelserna belyser den nya utvecklingen på praktisk nivå". Forum för ekonomi och teknik 30 sept - 2004.
"Boken får betyg 3 (av fem) för inspirerande, 3 för användbarhet i arbetet, 4 för lättläst och 4 för att göra dig till en ännu bättre marknadsförare". Pharma Industry 29 sept 2004
"Boken får betyg 4 i nyttig, betyg 4 i inpirerande och betyg 3 i lättläst". Tidningen Chef 15 sept 2004
"Boken är tänkvärd. Med relativt korta och valda exempel illustreras tankar och begrepp. Jag kan konstatera att det känns som en förmån att få recensera denna välskrivna bok." Recencent Bengt Klefsjö i Kvalitetsmagasinet den 3 sept 2004.
Utgåvor
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Bok: 116263
Anmäl textfel