Våra experter hjälper dig eftersöka "Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.
Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort
Av Eva Eriksson, Kenth Åkerman
Bok- presentation: |
Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort |
Författar- presentation: |
Eva Eriksson |
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och kanske redan startat processen med att kundorientera, sätta kundrelationen i centrum. Det är också boken för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring.
Läs mer
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och redan kanske startat processen med att kundorientera, sätta kunden och kundrelationen i centrum. Men det är också en bok för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring. Inte bara ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi berör i boken även ledarskap, medarbetarskap, varumärket roll och den viktiga serviceattityden i det dagliga mötet med kunden.
Boken är indelad i sju kapitel som samtidigt tecknar olika bilder i vårt "galleri för bättre kundrelationer". Fakta, figurer, exempel, samt frågeställningar öppnar upp för en dialog om relationsmarknadsföring: Är det en 90-tals trend eller verkligt fungerande strategi? Vad är det för tankar som ligger bakom och vilka är drivkrafterna för framgång? Och inte minst vad skall man göra och var börjar man? Boken avslutas med tre användbara appendix som tar upp modellen, dialogen och vägledningen: tre verktyg för ditt eget företag.
Relationsmarknadsföring handlar om ett gränsöverskridande arbete, där hela företaget samverkar för att sätta ett bestående intryck på kunden både i hjärta och hjärna, "Kunden är ditt varumärke!" vill hjälpa dig på vägen.
Om författarna
Eva Eriksson och Kenth Åkerman är båda verksamma inom relationsmarknadsföring och som kundvårdsspecialister. Med sin mångåriga kompetens inom ämnet är båda mycket efterfrågade som föredragshållare och utbildare.
Utgåvor
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och kanske redan startat processen med att kundorientera, sätta kundrelationen i centrum. Det är också boken för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring.
Bok: 115290
Anmäl textfel